Tipy a triky

Ako efektívne chudnúť pri sledovaní TV?


videní: 451

Môže sa zdať, že nie je možné efektívne spaľovať kalórie pri sledovaní televízie, to však nie je pravda. Existuje niekoľko efektívnych cvičení, ktoré sa dajú ľahko vykonávať doma, a na ich vykonávanie nepotrebuješ špeciálne vybavenie. Ak chceš chudnúť, môžeš si k týmto cvikom pokojne zapnúť aj televíziu.

1. Cvičenie dlaní

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

Toto cvičenie ti pomôže spáliť tuk okolo paží . Je to veľmi ľahké, dokonca môžeš takto chudnúť aj pred televízorom.

  1. Postav rovno, nohy od seba.
  2. Zdvihni ruky do strán.
  3. Udržuj predlaktie kolmé na paže. Ruky by mali byť napäté. Nehýb sa ani nekrč plecami.
  4. Zatlač lopatky nadol a stlač ich k sebe.
  5. Začni zdvíhať a spúšťať ruky.
  6. Pokračuj pokojne s dýchaním.
  7. Opakujte po dobu 45 sekúnd až 1 minúty.

2. Variácia letu hrudníka

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

Ak chce maximalizovať účinok predchádzajúceho cvičenia a rýchlejšie vidieť výsledky, postupuj  takto:

  1. Postav rovno, nohy od seba.
  2. Zdvihni ruky do strán a ohni ich v uhle 90° v lakťoch.
  3. Upínaj predlaktie pred sebou a potom vráťte ruky do pôvodnej polohy.
  4. Pokračuj v upínaní a vracaj sa do pôvodnej polohy. Ruky by mali byť napäté.
  5. Opakuj po dobu 45 sekúnd až 1 minúty.

3. Vysoké kolená

chudnúť pred telkou

Cvičenie s vysokým kolenom je  kardio-náročné cvičenie, ktoré posilňuje všetky svaly na nohách, zvyšuje srdcový rytmus a zlepšuje hybnosť a koordináciu.

  1. Postav sa nohami na šírku bokov.
  2. Ruky by mali byť pred tebou, ohnuté v lakťoch, s dlaňami smerujúcimi dole.
  3. Udržuj svoju hruď hore.
  4. Začni bežať na mieste rýchlo, ale plynulo, zdvíhaním ľavého a pravého kolena k hrudníku.
  5. Rob to tak dlho, ako budeš zvládať.

4. Stolička na drep – takto sa dá chudnúť pri televízore

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

Cvičenie drepov na stoličke je veľmi efektívne.

  1. Za seba postav stoličku.
  2. Postav sa rovno. Nohy by mali byť od seba vzdialené od šírky ramien a prsty by mali smerovať dopredu.
  3. Chrbát by mal byť rovný.
  4. Pomaly drepuj ohýbaním kolien a tlačením bokov. Udržuj svoju hruď a hlavu hore.
  5. Dotkni sa stoličky a potom sa vráť do východiskovej polohy.
  6. Začiatočníci môžu vyskúšať 8 až 10 opakovaní.

5. Stály šikmý zákrut

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

  1. Postav sa s nohami širšie.
  2. Ohni kolená. Ruky by mali byť rovno do strán a dlane smerujú nadol.
  3. Začni znižovať telo na pravú stranu, ohýbaj sa v páse. Neohýbaj ruky.
  4. Pokračuj v prepínaní strán na ľubovoľný počet opakovaní.

6. Sedací zdvih

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

Toto cvičenie posilňuje brušné svaly, ramená a zápästia. Môžeš takto ľahko chudnúť v pohodlí domova. Potrebuješ iba stoličku.

  1. Začnite sedením na okraji stoličky. Kolená by mali byť ohnuté a dotýkať sa, chodidlá položené na podlahe.
  2. Chyť okraj stoličky. Lakte sú mierne ohnuté.
  3. Stláčaj kolená a zadok pevne k sebe, zatiaľ čo tlačíš nadol rukami a predlžuješ lakte. Posuň svoje telo nahor a vznášaj sa nad sedadlom. Zostaň takto 30 sekúnd.
  4. Opakuj trikrát.

7. Booty burn

7 cvičení, ktoré vám môžu pomôcť spáliť veľa kalórií, a to aj pri sledovaní televízie

Zlepšuje rovnováhu a koncentráciu. a dopraje ti pevný zadok.

  1. Postav sa priamo so zdvihnutými rukami pred seba. Zopni dlane.
  2. Zdvihni pravú nohu a ohni ju v kolene. Zachovaj si rovnováhu.
  3. Začni pohybovať pravou nohou dozadu za ľavou stranou a spusti telo dole.
  4. Návrat na pozíciu 2.
  5. Opakuj 45 sekúnd a potom vymeň nohy.

Zdroj: Brightside topdesat

b
Komentáre
Hore