Tipy a triky

Cvičenie, ktoré zlepší tvoje držanie tela za dve minúty

držanie tela

videní: 808

Zlé držanie tela môže ovplyvniť tvoje zdravie mnohými rôznymi spôsobmi – od bolesti hlavy, bolesti krku, dýchacie ťažkosti až po zmeny nálady a nízku sebaúctu. Ak sa chceš vyhnúť všetkým týmto problémom a nadobudnúť späť svoju krásu, môžeš sa pokúsiť každý deň vykonávať pár minút pozíciu orla. Jóga pozdvihuje telo aj ducha.

Krok 1

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

Postav sa na podlahu s nohami pri sebe, rukami položenými na bokoch a pohľad zafixuj v bode pred tebou. Potom natiahni ruky do výšky ramien. Mierne ohni lakte a ľavú ruku prekríž cez pravú, tak, že tvoje ruky sú teraz rovnobežné s podlahou.

Krok 2

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

Pomaly priblíž ruky pred seba a preplietaj ich, pritlačte dlane k sebe. Zdvihni lakte a natiahni prsty smerom k stropu. Uisti sa, že chrbát je rovný a temeno hlavy smeruje nahor.

Krok 3

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

Udržiavaj ruky pred sebou, mierne si ohni kolená. Potom zdvihnite pravú nohu a uisti sa, že ľavá noha je pevne umiestnená na podlahe.

Krok 4

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

Prekríž svoje pravé stehno cez ľavé stehno čo najvyššie a zastrč si pravý členok za svoju ľavú nohu. Prsty na pravej nohe by mali smerovať nadol. Dýchaj plynulo, skús čo najviac predĺžiť svoju chrbticu.

V tejto pozícii udržiavaj rovnováhu po dobu 30 – 60 sekúnd, potom pomaly uvoľni nohy a ruky a opakuj cvičenie na opačnej strane. Takto precvičíš správne držanie tela.

Tipy pre začiatočníkov

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

  • Ak je pre teba vyváženie v tejto pozícii ťažké, skús použiť stenu na podporu chrbta.
  • Ak si nemôžeš zabaliť ruky, kým sa tvoje dlane nedotýkajú, stačí stlačiť chrbát rúk k sebe.
  • Ak nemôžete zavesiť zdvihnutú nohu okolo lýtka, jednoducho si daj boky o niečo nižšie a polož veľký prst na vyvýšenej nohe na podlahu.

Prečo je to dobré správne držanie tela a pre tvoje telo všeobecne

Jednoduché cvičenie, ktoré vám môže opraviť chrbát a zlepšiť držanie tela za 2 minúty denne

Okrem toho, že táto pozícia podporuje správne držanie tela, môže predstavovať aj nasledujúce výhody:

  • Zlepšenie rovnováhy a koordinácie
  • Rozvíjanie lepšej koncentrácie
  • Posilnenie stehien, členkov a lýtok
  • Natiahnutie bokov, stehien, ramien a hornej časti chrbta
  • Zvyšuje flexibilitu a držanie tela
  • Stimuluje imunitný systém

Zdroj: Brightside topdesat

b
Komentáre
Hore