TOP 10

10+ produktov, ktoré boli pre známe značky obrovským krokom vedľa

značky

videní: 1.4K

8. Ez Squirt Kečup, Heinz, 2006

zlyhane_produkty_3

V roku 2006 sa spoločnosť Heinz rozhodla spraviť svoje kečupy výnimočnými, aby zaujala pozornosť predovšetkým detí. Prišli s nápadom pridať do kečupu farbivo. Ez Squirt sa predával v troch farbách: modrej, zelenej a fialovej. No bohvieako chutne to teda nevyzerá. 🙂

9. Asistent Clippy, Microsoft, 1990

zlyhane_produkty_2

Kto by nepoznal otravnú sponku Clippyho. Tento výtvor Microsoftu sa považuje za jedno z najhorších užívateľských rozhraní, aké kedy boli vytvorené. Clippy sa objavil vždy, keď si softvér myslel, že užívateľ bude potrebovať pomoc. No jediné, čo Clippy robil, bolo neustále znervózňovanie používateľov.

10. Polotovary, Colgate, 1982

zlyhane_produkty_1

V roku 1982 prišla značka Colgate zrejme s tou najpodivnejšou myšlienkou, aká sa v tomto rebríčku nachádza. Vstúpili na trh s mrazenými polotovarmi. Produkty boli ale obrovským zlyhaním, možno najmä preto, lebo značka Colgate v ľuďoch evokuje predovšetkým produkty na starostlivosť o ústnu hygienu.

11. Delorean DMC-12, 1981

zlyhane_produkty_12

Delorean je známy najmä kvôli role v kultovom filme Návrat do budúcnosti. Aj napriek pozoruhodným dverám otvárajúcim sa dohora si auto nenašlo dostatočný počet zákazníkov. Problémom bola spoľahlivosť a bezpečnosť. Predávalo sa iba tri roky.

12. Samsung Galaxy Note 7, 2016

zlyhane_produkty_11

V roku 2017 ovládli média po celom svete správy o vybuchujúcich telefónoch. Vraví sa, že aj zlá reklama je reklama, no toto neplatené PR Samsungu rozhodne nepomohlo. V dôsledku prehrievajúcej sa a následne explodujúcej batérii bolo zvolaných 2,5 milióna kusov telefónov.

13. Windows Vista, Microsoft, 2007

zlyhane_produkty_13

Operačný systém Windows Vista uzrel svetlo sveta v roku 2007, no išlo o jeden z najväčších prešľapov Microsoftu. Problémom bola bezpečnosť, výkonnosť, používateľská prívetivosť a mnoho iného.

14. Segway, 2001

zlyhane_produkty_14

Segway sa začal vyrábať už v roku 2001 s veľmi vysokými očakávaniami. Toto dvojkolesové (a drahé) vozidlo ich však nedokázalo naplniť. Segway prišiel s cenovkou 5.000 dolárov a napriek tomu, že bol pomerne inovatívny, nebol pre spotrebiteľov príliš atraktívny ani nevyhnutný.

Zdroj: BoredPanda | topdesat

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov