TOP 10

10+ produktov, ktoré boli pre známe značky obrovským krokom vedľa

značky

videní: 1.4K

Úspešne uviesť nový produkt na trh nie je ľahké. Problém s tým majú aj veľké a známe značky. Niekedy spotrebitelia nie sú na výrobok pripravení, inokedy ho vyslovene nepotrebujú a nechcú. A ak sa to stane, nepomôže ani megalomanský marketingový rozpočet.

V tomto rebríčku nájdete produkty, ktoré sa zapísali do histórie. No inak, ako by si známe značky želali. Ľudia ich poznajú práve preto, že bolo obrovským prešľapom. Od nelogického rozšírenia portfólia až po startupy, či zaujímavé, no nechcené nápady obrovských technologických firiem.

1. Google Glass, 2013 – 2014

zlyhane_produkty_10

Google Glass prišli na trh v roku 2013. Hoci išlo o zaujímavý nápad a de facto prvý pokus vytvoriť reálne využiteľné smart-okuliare, cenovka 1.500 dolárov nepomohla ich masovému rozšíreniu. Okrem toho mal produkt problémy s bezpečnosťou a ochranou súkromia.

2. Hoverboardy, 2015

zlyhane_produkty_9

V roku 2015 vyvolali šialenostvo hoverboardy. Prečo teda ide o produktový fail? Pretože odhliadnuc od množstva zranení, ktoré si mohol užívateľ tejto srandy privodiť, sa množili prípady, kedy sa hoverboardy samovoľne vznietili a ničili všeto okolo seba.

3. New Coke, Coca-Cola Co, 1985

zlyhane_produkty_8

V roku 1985 sa Coca-Cola rozhodla inovovať kolu, ktorú v zámorí poznajú ako Coke. Spoločnosť investovala 4 milióny dolárov do celonárodného testovania. No napriek tomu, že v užívateľských testoch si nová receptúra viedla dobre, po uvedení na trh reagovali zákazníci extrémne negatívne. Už po troch týždňoch bola spoločnosť nútená vrátiť sa k pôvodnej ikonickej receptúre.

4. Twitter Peek, 2009

zlyhane_produkty_7

Sociálna sieť Twitter prišla s vlastným smartfónom v roku 2009, no jeho zameranie výhradne na Twitter bolo značne obmedzujúce. A zlyhával aj v tej jedinej úlohe, ktorú mal splniť.

5. Crystal Pepsi, 1992

zlyhane_produkty_6

V roku 1992 prišla Pepsi s novým produktom, ktorý nazvali Crystal Pepsi. Kryštálovo čistá Pepsi ale vydržala v predaji len jeden rok. Jej stvoriteľ neskôr pripustil, že sa pred spustením predaja mal presvedčiť o tom, či nový produkt chutí dobre…

6. Trump Steak, 2007

zlyhane_produkty_5

Donald Trump, súčasný prezident Spojených štátov, prišiel v roku 2007 s prevratným nápadom: pod svojim menom uviedol na trh prémiovú značku steakov. No zákazníci nesúhlasili s prémiovou chuťou produktov. Steaky s podobizňou súčasného prezidenta sa predávali len dva mesiace.

7. Google+, 2011

zlyhane_produkty_4

V roku 2011 sa chcel Google zviesť na vlne úspechu sociálnych sietí. No Google + nikdy nedosiahol úroveň svojho najväčšieho rivala Facebooku a pre technologického giganta bol obrovským sklamaním.

1 2 »

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore
});

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov