Tipy a triky

Triky s telom, ktoré sa ti môžu hodiť 1. časť


videní: 1.6K

Priznajme si to, o našich telách prakticky nevieme nič. Chceme tým povedať, že dýchame a spíme, jeme a pijeme a berieme to ako normálne, nezamýšľame sa nad tým. Existuje však aj každodenná mágia, ktorú môžeme urobiť s našim telom a nemali sme o tom ani potuchy. Ľudské telo je jeden neobyčajný stroj, ktorý nás odkáže zakaždým šokovať. Na mnoho nepríjemných vecí, ktorými nás naše telo dokáže prekvapiť, existujú triky. 

triky s telom

 

Keď je ti naozaj horúco a máš po ruke vodu, nalej si ju na zápästie, aby sa tvoje telo ochladilo. Dôvod, prečo tieto triky fungujú, je ten, že zápästie aj krk obsahujú pulzové body (oblasti, kde môžeš cítiť pulz) pretože tvoje krvné cievy sú blízko povrchu pokožky.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Ak máš pocit, že sa blíži kýchanie, ale nedokážeš si kýchnuť (super frustrujúce), pozri sa do jasného svetla a príde to. Funguje to takmer vždy.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Ak, naopak, potrebuješ kýchanie zastaviť, zatlač na oblasť priamo nad hornou perou.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Keď robíš zhyby, skús si predstaviť, ako si ťaháš lakte nadol, nie telo nahor. Je to mentálny trik, vďaka ktorému sa ti toto cvičenie bude zdať jednoduchšie, pretože ťa to núti viac používať svaly v chrbte.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Ak máš plnenú nosovú dierku, ľahni si na stranu, ktorá je oproti upchatej nosnej dierke. Pokús sa nakloniť hlavu rôznymi spôsobmi. Akonáhle nájdeš správnu orientáciu hlavy, tlak sa uvoľní.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Keď máš pocit, že ti zamrzne mozog, pritlač svoj jazyk o podnebie a tento pocit prejde.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Ľahni si na ľavú stranu, aby ste predišli páleniu záhy v spánku po ťažkej večery.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Voda by mala byť prvou vecou, ​​ktorú do svojho tela dáš na začiatku každého dňa.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Cítiš sa depresívne alebo si iba rozrušený? Daj si desiatu obsahujúcu nasledujúce:

Tmavá čokoláda (na zvýšenie endorfínov)

Čučoriedky (na zvýšenie serotonínu)

Zelený čaj (ktorý obsahuje L-theanín, ktorý blokuje receptory stresu v mozgu)

Niečo bohaté na vitamíny B ako je vitamínová voda alebo banán (pretože vitamíny B dopĺňajú energiu)

Horúci zelený čaj bude tiež fungovať, pretože držanie teplého hrnčeka čaju vysiela signály do mozgu, aby pomohol tvojim svalom relaxovať. Svaly môžu byť podvedome napínané v dôsledku stresu.

Body-hacks-Make-vaše-Life-Jednoduchšie

Na upokojenie, keď sa cítiš veľmi nervózne, daj palec do úst, zatvor pery a pokús sa vyfúknuť vzduch tak, aby sa tvoje líca nafúkli.

Zdroj: BoredPanda topdesat

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  twitter  google-plus  rss

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2022 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen