Foto

Marketingové triky, ktoré na nás fungujú, aj keď si to neuvedomujeme

Marketingové triky

Zľavy pre určité skupiny ľudí

Marketingové triky

Poskytovanie zliav študentom, dôchodcom alebo novým zákazníkom vytvára u spotrebiteľov pocit starostlivosti a uznania. Zákazník sa cíti dôležitý, potrebný, má pocit, že je o neho postarané. A, samozrejme, sú ochotnejší sa do takéhoto obchodu vrátiť.

Psychológia farieb

Farba má silný vplyv na vnímanie značky a emócie spotrebiteľov. Preto spoločnosti starostlivo vyberajú farebné palety pre logá, obaly a webové stránky. Červená stimuluje pocit naliehavosti a túžbu okamžite nakúpiť, modrá vyvoláva dôveru a pokoj, zelená je niečo prirodzené a relaxačné.

Sociálny dôkaz

Spotrebitelia majú tendenciu riadiť sa činmi a názormi iných. Všetci nakupujú, takže musím nakupovať aj ja. Kto chce byť čiernou ovcou? Marketéri to vedia, preto všade píšu „Najpredávanejší“, „Výber zákazníkov“, „1 milión spokojných zákazníkov“ atď. To vytvára dojem obľúbenosti a spoľahlivosti.

A, samozrejme, nezabúdajte na skvelé recenzie. Podľa štatistík si takmer 70 % ľudí pred nákupom prečíta aspoň 7 recenzií. Nie je to len text, je to sociálny dôkaz: ak sa to páčilo iným, znamená to, že to bude vyhovovať aj mne. Preto značky ukazujú, že produkt je populárny, všetci ho kupujú a vy len musíte držať krok.

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov