Zaujímavosti

Limitovaná séria 90-dňoví snúbenci v čase COVID-19


videní: 396

V tejto neľahkej dobe poteší vidieť známe tváre z našich obľúbených programov. Páry vystupujúce v reality šou 90-dňoví snúbenci (90 Day fiancé) a ich vzťahy už boli otestované vzdialenosťou, kultúrnymi a náboženskými rozdielmi, skeptickými rodinami, jazykovými bariérami a ďalšími prekážkami. Teraz, rovnako ako zvyšok sveta, aj ich životy a láska čelia nevyspytateľnej výzve globálnej pandémie COVID-19.

covid-19

Tvorcovia tejto aktuálnej série opäť navštívia páry a jedincov zo všetkých predchádzajúcich dielov, aby sa presvedčili o tom, ako ich životy ovplyvnil COVID-19. Svoje dvere otvoria divákom Darcey, Anna a Mursel, Caesar, Chantel a Pedro, Colt a jeho mama Debbie, Jesse a Rachel a Jon, aby sa podelili o svoje zážitky počas tejto krízy, prvýkrát už v sobotu 23. mája od 20 hodín na kanáli TLC.

V tejto aktuálnej sérii TLC kontaktuje páry a jednotlivcov zo seriálu vysielaných od roku 2014 až dodnes a dokumentuje, ako sú ich životy ovplyvnené situáciou spojenou s COVID-19. Vďaka kombinácii záberov natočených samotnými aktérmi a záznamov videohovorov s producentmi budú mať diváci možnosť sledovať, ako naše súčasné a bývalé páry zvládajú terajšiu situáciu. Špeciálne epizódy relácie 90-dňoví snúbenci: Osobná karanténa predstavia desiatky párov a jednotlivcov zo súčasných i minulých sérií.

Ako sa darí párom z reality show počas pandémie COVID-19?

„Počas posledných šiestich rokov precestoval kanál TLC 34 krajín sveta, aby zachytil páry, ako zdolávajú vzdialenosť a ďalšie prekážky na svojej ceste za láskou. Rovnako ako my ostatní sa ale ešte nikdy nestretli s výzvou, ako je táto,” povedal Howard Lee, prezident a generálny riaditeľ TLC. „Mnoho fanúšikov bolo zvedavých na to, ako sa ich obľúbené páry a jednotlivci počas krízy držia. Preto sme ich požiadali, aby sa sami natočili a zdieľali s nami svoj život v karanténe. Ich príbehy nastavujú zrkadlo svetu, od úzkosti a ponorkovej choroby po smiech a inšpiráciu. Sme poctení a potešení, že divákom TLC otvorili svoje srdcia a svoje domovy počas tohto bezprecedentného času.”

A ako sa snažili jednotliví protagonisti počas karantény pomáhať? Molly (pár Molly & Luis) začala vyrábať a predávať vo svojom obchode LivRae Lingerie rúška. Paola (pár Russ & Pao) streamuje videá s návodmi na cvičenie pre svojich fanúšikov na YouTube a Instagrame. Davis s Annie upravili svoju kuchyňu tak, aby sa mohli venovať šitiu rúšok a pre svojich followerov sprostredkovali tiež zbierku toaletného papiera. Tim (pár Tim & Jenifer) vytvoril výukové video vysvetľujúce svojim fanúšikom, prečo by mali zostať doma. Colt (pár Colt & Larissa) využil svoj instagramový účet pre rozhovory týkajúce sa duševného zdravia počas karantény.

Program 90-dňoví snúbenci: Osobná karanténa vyrobila pre TLC produkčná spoločnosť Sharp Entertainment (Industrial Media).

Zdroj: TLC topdesat

b
Komentáre
Hore