Zaujímavosti

Prišiel jeden z najslávnejších českých hokejových brankárov, Dominik Hašek, o rozum?


videní: 16.2K

Internetom sa šíri zvlášne video, v ktorom „žiari“ česká hokejová legenda Dominik Hašek. Avšak po zhliadnutí tohto videa sa načŕta len jediná otázka: Prišiel Dominátor o rozum?

Hlavným hrdinom videa, ktoré na Facebooku už videlo viac ako 100 tisíc ľudí, je práve jeden z najlepších českých hokejových brankárov Dominik Hašek, ktorý vymenil betony, lapačku a hokejku za marketing. Avšak je tu jeden veľmi podstatný rozdiel. Obdiv nahradil posmech.

Vo videu ide o propagáciu akéhosi energetického drinku, teda pardón „nápoja na uvoľnenie a pohodu a nie žiadnu pitomú energetickú nakopávku“, ako tvrdí samotný Dominátor. Českému portálu týden sa podarilo zistiť, že z finančných dôvodov sa Hašek rozhodol spraviť si marketing úplne sám.

 

 

Dominik Hašek sa údajne prejavoval ako prehnaný „šetrílek“ aj v období, kedy za chytanie pre Buffalo poberal 2,5 milióna dolárov ročne. O Dominátorovej šetrnosti koluje historka, že počas návštevy Disneylandu so svojimi deťmi prešiel 2 kilometre, aby im kúpil lacnejší hot dog. Alebo jeho povestná komunikácia s médiami počas toho, ako hral v ruskej KHL. Ak sa mu novinári nedovolali, tak im len prezvonil, aby mu do Ruska zavolali zo svojich telefónov. Vráťme sa ale k meritu veci.

Samozrejme, viesť začínajúci podnik je vždy finančne náročné a kým nezačne tvoriť zisk, drvivú väčšinu nákladov musí pokryť zakladateľ. Preto rozhodne nemôžeme povedať, že šetrenie nie je na mieste. Avšak správne škrtanie nákladov je základom k úspechu. Marketing je jednou z najdôležitejších zložiek úspešného podniku, preto je otázne, či je správne škrtať náklady práve v tejto oblasti. Aj keď hovorí sa, že aj zlá reklama je reklama.

Samostatnou kapitolou je slogan „on baví“ a „on chráni“, z ktorého si užívatelia najväčšej sociálnej siete začali v komentároch uťahovať priamo na fanúšikovskej stránke Smartyho. „On tančí. On mixuje. On lobotomie,“ napísal jeden z používateľov Facebooku.

Čo na záver dodať? Ostáva už len poznamenať „můra sem, můra tam, černý vlevo, bílý vpravo.“

Presvedčila by ťa táto marketingová kampaň, aby si dal šancu Smartymu? 

 

 

Hoci od zverejnenia videa už ubehol nejaký ten piatok, nedá sa povedať, že by sa marketing Smartyho výrazne zlepšil. V poslednej dobe sa na fanpage objavujú fotky plechovky s rôznymi jedlami, ktoré ale, úprimne, nie sú naaranžované nejak extrémne príťažlivo. Presvedč sa sám:




 

Ako bonus prinášame mix upútaviek na Smartyho. Samozrejme, týmto článkom nechceme povedať nič zlé na tento produkt, keďže s ním nemáme žiadne osobné skúsenosti, tatkiež sa nesnažíme pošpiniť dobré meno snáď najlepšieho hokejového brankára Českej republiky. Snažíme sa len poukázať na túto skutočne netradičnú marketingovú kampaň, ktorá stojí za zmienku. 🙂

Zdroj: tyden.cz

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  twitter  google-plus  rss

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2022 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen