Keď sa nakupovanie zmení na horor: Ľudia, ktorí dostali úplne iné veci, než si objednali. Mnohí z nás už zažili zlú obsluhu, či už online alebo offline – napríklad keď sme si v kaviarni objednali na základe peknej fotografie z jedálneho lístka a dostali sme niečo úplne iné. Čitatelia nášho článku si teraz dvakrát rozmyslia, než si niečo objednajú.
Keď sa nakupovanie zmení na horor: Ľudia, ktorí dostali úplne iné veci, než si objednali
„Objednala som si takúto tortu. Dostala som toto.“

„Objednal som pre svoju priateľku mikinu s vyšívaným portrétom jej mačky. Toto som dostal.“

„Šaty, ktoré som chcela, a tie, ktoré som dostala.“

„Príliš veľa chemikálií.“

„Objednal som si tortu ako na fotke. Keď som prišiel, nebola hotová. Cukrárka ma požiadala, aby som počkal, a potom povedala: ‚Nefunguje to!‘ Zasmial som sa a vzal som si toto majstrovské dielo domov.“

„Manikúra, ktorú som chcela, a tá, ktorú som dostala.“

