Existuje príliš veľa päťhviezdičkových recenzií

Môže to znieť neintuitívne, ale príliš veľa žiarivých recenzií je červenou vlajkou. „Žiadny produkt alebo služba nie je všeobecne obľúbená u všetkých,“ hovorí Eaton. „Takmer vždy existuje zmes názorov a ja by som sa cítila oveľa istejšie, keby som si kúpila produkt s hodnotením 4,6 a tisíckami recenzií, než produkt s tuctom hodnotení, ktoré sú všetky na 5,0.“
Je tu len veľmi málo hashtagov

Hashtagy slúžia na rôzne účely, ale ich konečným cieľom je osloviť viac ľudí a zvýšiť návštevnosť sociálnych médií alebo webových stránok spoločnosti. Ak príspevok v sociálnych médiách nepoužíva hashtagy, môže to byť podozrivé, ale zároveň to má zmysel. Ak niekto predáva falzifikáty Nike, nebude v príspevku používať #Nike – pretože to je istý spôsob, ako sa nechať chytiť.
Kladú vám veľa otázok

Pretože umelá inteligencia je čoraz sofistikovanejšia – takmer každý deň, doslova – je dôležité, aby ste boli online zdatný. Ak stlačíte tlačidlo „páči sa mi to“ na príspevku v sociálnej sieti a dostanete okamžitú odpoveď – a potom pri každej odpovedi dostanete ďalšiu otázku – možno komunikujete s chatbotom poháňaným umelou inteligenciou. Rýchle otázky môžu prichádzať rýchlejšie, ako dokážete odpovedať, v nádeji, že vás prinútia k impulzívnemu nákupu alebo kliknutiu z pocitu naliehavosti.
