Foto

Podvodné reklamy na sociálnych sieťach: Ako ich odhaliť včas?

podvodné reklamy

Existuje príliš veľa päťhviezdičkových recenzií

Môže to znieť neintuitívne, ale príliš veľa žiarivých recenzií je červenou vlajkou. „Žiadny produkt alebo služba nie je všeobecne obľúbená u všetkých,“ hovorí Eaton. „Takmer vždy existuje zmes názorov a ja by som sa cítila oveľa istejšie, keby som si kúpila produkt s hodnotením 4,6 a tisíckami recenzií, než produkt s tuctom hodnotení, ktoré sú všetky na 5,0.“

Je tu len veľmi málo hashtagov

Hashtagy slúžia na rôzne účely, ale ich konečným cieľom je osloviť viac ľudí a zvýšiť návštevnosť sociálnych médií alebo webových stránok spoločnosti. Ak príspevok v sociálnych médiách nepoužíva hashtagy, môže to byť podozrivé, ale zároveň to má zmysel. Ak niekto predáva falzifikáty Nike, nebude v príspevku používať #Nike – pretože to je istý spôsob, ako sa nechať chytiť.

Kladú vám veľa otázok

Pretože umelá inteligencia je čoraz sofistikovanejšia – takmer každý deň, doslova – je dôležité, aby ste boli online zdatný. Ak stlačíte tlačidlo „páči sa mi to“ na príspevku v sociálnej sieti a dostanete okamžitú odpoveď – a potom pri každej odpovedi dostanete ďalšiu otázku – možno komunikujete s chatbotom poháňaným umelou inteligenciou. Rýchle otázky môžu prichádzať rýchlejšie, ako dokážete odpovedať, v nádeji, že vás prinútia k impulzívnemu nákupu alebo kliknutiu z pocitu naliehavosti.

Zdroj: rd / topdesat

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov