videní: 435
Produkty, ktorých kvalita bola taká zlá, že sa o ne ľudia, ktorí si ich kúpili, museli podeliť na internete: Koľkokrát sa vám stalo, že ste si niečo objednali cez internet a doručený tovar vás sklamal svojou kvalitou? Alebo koľkokrát sa vám stalo, že sa nový predmet, ktorý ste si kúpili, pokazil už po jednom použití? Zdá sa, že výrobcovia už nevyrábajú veci, ktoré vydržia, od topánok, oblečenia, príborov až po spotrebiče.
Aby sme upozornili na tento fenomén, zozbierali sme najfrustrujúcejšie a najzábavnejšie príklady nekvalitných predmetov, ktoré ľudia zdieľali na internete. Od trendu „Čo som si objednal vs. čo som dostal“ až po každodenné náradie, ktoré zanechalo v oddelení kvality veľa chýb – predstavujeme vám prípady, keď nové nákupy ľudí veľmi sklamali.
Produkty, ktorých kvalita bola taká zlá, že sa o ne ľudia, ktorí si ich kúpili, museli podeliť na internete
Krištáľový hrnček, ktorý mi môj priateľ objednal na naše výročie vs. to, čo sme skutočne dostali
Objednala som si župan, ktorý si oblečiete, keď vám polícia príde oznámiť, že váš manžel milionár zomrel za podozrivých okolností
Kúpil som si cez internet škrabadlo pre mačky, ktorá sa ukázala byť oveľa menšia, ako som očakával. Trevor sa ale snaží byť vďačný
Maska, ktorú som si objednal (vľavo) vs. maska, ktorú som dostal (vpravo)
Adamant – vysoká kvalita
