TOP 10

10 prípadov, kedy si spoločnosti zo zákazníkov spravili dobrý deň

spoločnosti

videní: 1.7K

Celý účel marketingu je spraviť výrobok žiaducim a dať zákazníkovi niečo, čo naplní jeho potreby. No na druhej strane existujú spoločnosti, ktorým je blaho zákazníkov ukradnuté.

 

 

Marketingové techniky, ktoré nájdeš v tomto článku, rozhodne nie sú vhodné pre podniky, ktoré si potrpia na budovaní dôvery a férovosti podnikania. Práve naopak, ide o nehanebné pokusy získať čo najviac peňazí od dôverčivých alebo nepozorných zákazníkov. Od klamlivého balenia po manipulatívne nápisy, od skrytých dodatkov až po obyčajné lži. Je naozaj šokujúce, ako nízko sú niektoré firmy ochotné klesnúť pre pár eur alebo dolárov.

 

1. Tomu sa povie “úprimné” balenie

spolocnosti_klamu_10

2. VEREJNÉ PARKOVISKO, 4 DOLÁRE (za 10 minút)

spolocnosti_klamu_9

3. Falošný vlas na displeji, ktorý ťa prinúti potiahnuť nahor, čím sa dostaneš na stránku eshopu…

spolocnosti_klamu_8

4. Nuž…

spolocnosti_klamu_7

5. Toto je úplne nový level klamania zákazníka

spolocnosti_klamu_6

1 2 3 »

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore
});

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov