„Brožúra o nábore zamestnancov Taco Time.“

Oh nie. Oh nieeee. Určite nemali v úmysle, aby to vyzeralo tak, ako to vyzerá. Teda, pokiaľ nemali v úmysle, aby to znelo, ako keby ich tacos boli vyrobené z ľudí.
„Nie, ďakujem, myslím, že to vynechám.“

Takže najprv sa Taco Time snaží nakŕmiť nás svojimi zamestnancami. A teraz sa Jessica snaží nakŕmiť nás svojou rodinou? Neviem ako vy, ale mne sa vôbec nepáči, kam to všetko smeruje.
„Na juhu Francúzska.“

Naozaj sa smejem pri predstave, že táto reštaurácia má asi 20 identických panvíc, aby mohli toto jedlo variť a servírovať súčasne. A čo potom? Keď zákazník doje, jednoducho vrátia panvicu späť na sporák?
„Táto indická reštaurácia bola v suteréne, ale chceli vytvoriť dojem, že tomu tak nie je. Vytvorili celú stenu s falošnými oknami, z ktorých bol výhľad na obrázky parkoviska.“

Nejako ma to zároveň desí a zároveň ohromuje.
„Môj kamarát zavolal do reštaurácie kvôli pravopisnej chybe na ich nápise. A oni to zmenili.“

Neviem povedať, či osoba, ktorá tento nápis vytvorila, potrebuje gramatickú školu, alebo či to urobila naschvál, aby ľudí naštvala.
