„Ak mi to sedí, vezmem si to…“

Naozaj neviem povedať, či je to nejaká náhodná krabica od topánok s náhodným jedlom, alebo pokus reštaurácie o efektné servírovanie. V tomto momente by ma ani jedna z týchto možností príliš neprekvapila. Podniky by mali niekedy zvážiť koho zamestnajú.
„SMART Salad Bar.“

Myslím, že najzábavnejšia časť tohto trápneho nápisu je úplne dole, kde propagujú šancu vyhrať lístky do kina. Akoby aj oni vedeli, že tento nápis nezíska šalátovému baru takú pozornosť, akú by si priali. Čudujeme sa že takéto podniky vôbec prežijú.
„Zrejme to niekto prijal v bare. Za snahu mu dávam jednotku.“

Musíte priznať, že aj keď ide o najfalošnejšiu bankovku, ktorá existuje, úprava fotografie je vlastne… celkom dobrá? Nechce sa mi veriť, že by to niekto prijal.
„Bravčové mäso na riečnych kameňoch.“

Pozrite, ani to nevyzerá tak zle. Skôr ide o to, že kamienky nemajú nič spoločné s jedlom a nemajú žiadny skutočný účel okrem toho, že… tam sú. Ak ma Food Network niečo naučil, tak to, že na tanier by sa nemali dávať veci, ktoré nie sú určené na jedenie.
„Táto reštaurácia balí svoje menu okolo drevenej tyčinky… nebolo k tomu absolútne žiadne vysvetlenie ani účel.“

Myslím, že to bol pokus reštaurácie o kreativitu. Ale nedokážem si ani predstaviť, čo sa honilo hlavou tomu, kto to vymyslel.
