Zamýšľal si sa niekedy nad tým, čím sa inšpirovali dizajnéri pri vytváraní tých najslávnejších log a aký príbeh sa nachádza za týmito známymi značkami? Možno boli dokonale naplánované a možno vznikli úplnou náhodou. Aj takto môžu vyzerať tajomstvá známych značiek. Dnes ti dáme na túto otázku odpoveď (teda aspoň v niektorých prípadoch).
Tajomstvá známych značiek:
Nintendo

Tri hieroglyfy v mene japonskej hernej spoločnosti “Nin-ten-do” znamená niečo ako “nechať šťastie do neba”.
Pandora

Dánska firma Pandora použila vo svojom mene mytológiu. Pandora znamená “obdarený” v starovekej gréčtine. Podľa mýtu Zeus nariadil vytvorenie Pandory, prvej ľudskej ženy, aby potrestal ľudí za to, že ukradli tajomstvo ohňa od Prometheusa.
Cadillac

Zakladateľ značky Cadillac, Henry M. Leeland, pomenoval spoločnosť podľa svojho predka, francúzskeho bádateľa – Antoine Laumet de la Mothe, sieur de Cadillac
