Reštaurácie: Fotografie zákazníkov, ktorí sa správali úplne neúctivo. Reštaurácie sú spoločnými priestormi, v ktorých je dôležitá hygiena. Ale ako v každom verejnom priestore, niektorí ľudia si tieto podniky a ich zamestnancov vážia viac ako iní a riešenie ľudských odpadkov je rovnako dôležité ako riešenie odpadkov z jedla, pokiaľ ide o prácu v sektore služieb.
Tu sú fotografie ľudí, ktorí absolútne nerešpektujú personál a iných zákazníkov okolo nich.
Reštaurácie: Fotografie zákazníkov, ktorí sa správali úplne neúctivo
Myslím, že k tomu netreba nič dodávať…

„Nechávať špinavé plienky pri stole po odchode z reštaurácie je dosť nevkusné.“

„Polícia pátra po 9 ľuďoch, ktorí sa navečerali a odišli bez zaplatenia. Vynechali 300 eurový účet“

„Táto rodina nechala svoje dieťa plaziť sa po celej podlahe. Takmer potklo niekoľko čašníkov.“

„Pani si v reštaurácii nanášala púder na nohy.“

„Majitelia psov, ktorí si myslia, že toto je v reštaurácii v poriadku, potrebujú odbornú pomoc.“

