Super Bowl má bezletovú zónu a záložný plán EMP
Pri každom Super Bowle sa hostiteľské mesto zmení na dočasnú národnú bezpečnostnú zónu s 30-míľovým okruhom zákazu letov okolo štadióna, ktorý zabezpečujú stíhačky F-16 a vrtuľníky Black Hawk. FAA zavádza dočasné obmedzenia letov (TFR), zatiaľ čo NORAD rozmiestňuje letecké radarové tímy na monitorovanie bezpilotných lietadiel, nepovolených lietadiel alebo výškových balónov.
V roku 2020 súkromný pilot počas Super Bowlu omylom narušil vzdušný priestor nad Miami, čo vyvolalo vojenskú reakciu a núdzové pristátie. v zákulisí hry sú podporované mobilnými energetickými stanicami, spevnenými satelitnými prípojkami a tienením komunikačných uzlov proti elektromagnetickému pulzu (EMP). Ministerstvo pre vnútornú bezpečnosť, FBI a NSA majú svojich agentov v riadiacom centre pre viaceré agentúry, kde prebiehajú cvičenia pre prípady masového strelca, chemických útokov alebo kybernetického narušenia priameho prenosu. Každý predajca, od tanečníkov v polčasovej prestávke až po predavačov hot-dogov, prechádza bezpečnostnou previerkou a overovaním oprávnení niekoľko týždňov vopred a východy zo štadióna sú naprogramované s algoritmami riadenia protiprúdu v reálnom čase pre prípad potreby evakuácie.

Burning Man buduje dočasné mesto s poštovými kódmi a záchrannými službami
Mesto Black Rock City, ktoré sa každoročne stavia pri príležitosti podujatia Burning Man, vyrastie z nevadskej púšte približne za tri týždne a v kompletne vybudovanej sieti sa v ňom usídli viac ako 70 000 ľudí. Usporiadanie sa riadi modelom hodinových ciferníkov s radiálnymi „ulicami“ označenými podľa času (napr. „6:30 a G“) a sústrednými kruhmi pomenovanými podľa výročných tém. Pracovníci záchrannej služby sa na miesta odvolávajú pomocou referenčného systému v štýle vojenskej siete a dispečing koordinuje vlastná mestská obdoba 9-1-1, ktorá funguje na VKV vysielačkách a solárne napájaných opakovačoch.

Mesto zahŕňa štyri plne obsadené lekárske kliniky, dobrovoľnícky krízový stan pre duševne chorých a vlastné hliadky rangerov, ktoré sa starajú o všetko od nezvestných osôb až po lokalizáciu požiarov. Infraštruktúra zahŕňa sanitárne zásobníky privážané z Rena, prenosné uzly Wi-Fi známe ako „PlayaNet“ a logistiku ľadu koordinovanú skupinou Arctica, ktorá riadi distribúciu z troch centrálnych skladov. Všetky konštrukcie musia byť požiarne odolné a odstrániteľné, a keď sa festival skončí, posádky zostanú tri týždne, aby vymazali všetky fyzické stopy, vrátane hliadok MOOP (Matter Out Of Place), ktoré skenujú každý meter štvorcový na zabudnuté zvyšky.
Tour de France je v tieni mobilného mini mesta
Každá etapa Tour de France si vyžaduje vybudovanie cieľovej infraštruktúry cez noc, vrátane brány na meranie času, lekárskych stanov, televíznych štúdií, pohostinských zón a novinárskych priestorov. Tieto logistické operácie vykonáva putovný konvoj 4 500 ľudí, ktorí sa v rozložených formáciách presúvajú cez 21 etáp a viac ako 2 000 míľ a prinášajú všetko od prenosných spŕch až po záložné pódiá.

Satelitné kamióny prenášajú priamy prenos videa zo vzdialených horských vrcholov pomocou mikrovlnných relé namontovaných na vrtuľníkoch, zatiaľ čo logistické tímy vopred mapujú miesta pre vysunuté kontrolné miestnosti, oplotenie pre divákov a toalety. V mestách pozdĺž trasy sa počet obyvateľov cez noc často zdvojnásobí a miestni obyvatelia sú najímaní ako dopravní maršali, bezpečnostní spojári alebo prekladatelia. Cez etapy preskakujú kamióny s potravinami, aby denne doručili 3 000 jedál, zatiaľ čo cyklistickí mechanici pracujú v pojazdných garážach vybavených laserovými nastavovacími zariadeniami a náhradnými karbónovými rámami.
