Zaujímavosti

Reklama nemusí byť otravná. Tieto reklamy sa zamerali na vážne problémy

reklama

videní: 1.4K

Mnoho z nás si myslí, že reklama môže byť iba otravná a nudná. Ani sa tomu nečudujeme, keďže slovenské reklamy nám mnohokrát dajú poriadne zabrať.

Billboard sem, billboard tam, otravná inzercia v časopisoch a na internete. Občas na nás dokonca v televízii vybehne podivný zelený mužíček. Takáto však nemusí byť každá reklama. Reklama sa stala súčasťou nášho života, prečo to tak trocha nevyužiť? Teraz však nemáme na mysli zvýšenie predajov určitých obchodov. Bavíme sa o pomáhaní alebo informovaní širokej verejnosti o rôznych problémoch. A dnešné štýlové reklamy sú presne o tom. Keďže tieto reklamy vídame dennodenne, je veľmi pravdepodobné, že sa nám zaryjú do pamäti a aspoň z časti ovplyvnia naše správanie. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako by mali vyzerať reklamy 21. storočia.

„Slová vytvárajú svety“

Vytvorme spoločne najlepší tím na svete – Múzeum zamerané na históriu prírody

Všetci sme vodiči. Zdieľajme svoju cestu

Zvieratá nie sú klauni

Rakovina prsníka zabije viac žien ako automobilové nehody

Keď dieťa nečíta, stráca fantáziu

Korupcia musí byť odhalená

Možno Vás to aspoň takýmto spôsobom zaujme

Už roky volajú o pomoc. Nenechajme ich čakať

Pri šoférovaní nepoužívaj svoj mobilný telefón

Takúto stopu chceme po sebe zanechať?

Pri odpisovaní si nevšímaš farbu na svetelnom signalizačnom zariadení

Zdroj: brightside | topdesat

b
Komentáre
Hore

online geldanlagen geldanlagen