Zaujímavosti

McDonald´s zaviedol kreatívnu novinku, ktorá má pomôcť deťom

McDonald´s

videní: 2.1K

Kto by nepoznal slávny Happy Meal od McDonald´s? Deti ho milujú nie len kvôli jedlu, ale najmä kvôli hračke ukrytej vo vnútri. McDonald´s vkladá do týchto balíčkov rôzne zberateľské figúrky už od roku 1979. Teraz však prišiel s revolučnou zmenou! Deti si môžu vo svojich balíčkoch s jedlom nájsť knihy.

[adrotate skupina = "11”]

V dnešnej dobe je stále viac a viac detí nalepených na obrazovkách smartfónov, tabletov či televízií. Preto je dnes dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, aby sa deti dokázali opäť stratiť v knihách a povolili uzdu svojej nekonečnej fantázii. Na Novom Zélande si to tento obrovský reťazec s rýchlym občerstvením uvedomil a hračky z Happy Meal nahradil populárnymi knihami pre deti od  Roalda Dahla, uznávaného autora detskej literatúry, na ktorého knihách vyrastala aj dnešná generácia rodičov.

McDonald´s

“Program Happy Readers je zameraný na pomoc rodičom, aby si ich deti opäť dokázali vychutnávať čítanie,” uviedol Jo Mitchell, marketingový riaditeľ spoločnosti McDonald’s New Zealand.
“Postavy Roalda Dahla sú práve tie, na ktorých vyrastali mnohí rodičia a majú ich radi. A je skvelé, že môžu hrať úlohu aj pri novej generácií.”
Tento nápad je pozitívnym krokom k zastaveniu klesajúcej gramotnosti najmä u mladistvých, v niektorých západných krajinách.

Mohli by sme však tvrdiť, že rodičia by mali byť v prvej línii boja za to, aby deti čítali a nie obrovské podniky rýchleho občerstvenia. Knihy sú predsa k dispozícii za minimálny poplatok v každej mestskej knižnici , takže nemusíte vašim ratolestiam kupovať nezdravé jedlo s cieľom pozdvihnúť ich myseľ! Avšak pravdou je, že odoprieť dieťaťu návštevu McDonald´s aspoň občas za odmenu, je naozaj ťažké.

Knihy, ktoré sú obohatené aj o aktivity a samolepky, obsahujú výňatky z klasických diel Dahla, ako napríklad  The BFG, Matilda, Charlie a The Chocolate Factory  a  Fantastic Mr. Fox. Pretože naozaj by bolo neuveriteľné nespravodlivé, ak by ďalšia generácia zmeškala tieto nádherné dobrodružstvá.

Týmto konceptom sa inšpiroval reťazec v mnohých ďalších krajinách a dnes už rozdáva knihy k Happy Meal takmer v 20 štátoch. Okrem toho vylúčili z menu pre deti aj cheeseburger, aby vyhoveli novým kalorickým štandardom. Takéto opatrenie tiež pomôže znížiť obsah nasýtených tukov a cukrov v strave detí.

 

Zdroj: BoredPanda | topdesat

b
Komentáre
Hore