TOP 10

Grafický odpad: 10 najhorších príkladov českej a slovenskej reklamy

Grafický odpad

videní: 10.3K

Vraví sa, že aj zlá reklama je reklama. Toto príslovie je do určitej miery pravdivé – je totiž vedecky dokázané, že ľudia medzi sebou oveľa častejšie zdieľajú negatívne skúsenosti so službou alebo produktom, ako tie pozitívne. Avšak tá správna otázka je, či je zlá reklama pre spoločnosť skutočne prospešná a priláka jej viac zákazníkov. V tomto sme totiž, mierne povedané, skeptickí. Svoje by však o tom mohli vedieť autori nasledujúcich výtvorov, ktoré zozbierala česká stránka s príznačným názvom Grafický odpad, ktorú si môžeš v plnej kráse a s množstvom ďalších výtvorov pozrieť v linku TU.

 

Romantický víkend

A profesionálny kurz Photoshopu by nebol?

 

Počasí na Morava

Bude prší, gumaky potřebovat!

 

Domácí Kabelky, Záclony prostě

Na druhej strane to dáva logiku – zákazník sa pri billboarde zastaví o niečo dlhšie (kým rozlúšti, o čo vlastne obchodu ide).

 

Niečo tu nesedí…

…áno, nesedí nám až neprirodzene umelo prifotošopované dieťa. Ale to je iba detail.

 

Drogy sú zlé

Už si niekedy počul o “Obrazových drogách”? Jáj, ono je to obrazový sprievodca. Ako by povedal Babiš, sorry jako.

[adrotate group=”11"]

Svet dole hlavou

… lebo čo ak jedného dňa prestane fungovať gravitácia a ľudia budú levitovať dole hlavou, hm? Čo potom? Obuv bude na takýto scénar pripravená.

 

Pizza Lucifer

Ťažko povedať, čo je horšie. Či polorozpadnutý Ford Transit, alebo skutočne lákavé logo pizzérie. No neobjednaj si od nich pizzu, však!

 

Tak k tomuto vážne nemáme čo povedať.

A už vieme, odkiaľ pochádza inšpirácia.

Keď sa snažíš byť umelcom…

…alebo len nevieš odhadnúť veľkosť písmen. Čerešničkou na torte je snáď len fakt, že každé písmeno je (pravdepodobne) vytlačené na obyčajnej tlačiarni na samostatný papier. Nuž, šetrenie je fajn, ale aj to treba s rozumom.

 

Keď je deň blbec…

…alebo veľmi silná opica z preflámovanej noci. Nie, vážne, doteraz sme si mysleli, že takto pokaziť billboard sa dá jedine v reklame na VÚB banku. Diky, Broňa!

 

BONUS NA ZÁVER

Česká Škodovka je už niekoľko rokov príkladom úspešnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. Samozrejme, chyba sa môže stať aj tým najlepším a nie je hanbou si ju priznať a napraviť. Rovnako sa chlapsky zachovala česká automobilka aj pri tomto slogane, v ktorom chýba písmenko Š v slove VÁŠ. Odpoveď k fotografii: Děkujeme za toto ojedinělé upozornění. Chybku jsme bleskurychle opravili!

Zdroj: Grafický odpad / topdesat
Zdroj titulnej fotografie: Grafický odpad

b
Komentáre
Hore