Tipy a triky

Tieto 3 triky ti zabezpečia kvalitnejší spánok

spánok

videní: 615

Anne Marie Boyhan je expertka na spánok, ktorá nám prezradí tieto 3 triky na zabezpečenie kvalitnejšieho spánku.

Pokojný spánok je dôležitý pre zdravie a šťastie ľudí. Dosiahnuť solídnych osem hodín kvalitného spánku každú noc však môže byť pre mnohých z nás nedosiahnuteľný cieľ. Každý z nás je iný a riešenie, ktoré môže fungovať pre niekoho iného, nebude fungovať pre teba. Napriek tomu sa expertka na spánok Anne Marie Boyhan rozhodla podeliť o niekoľko skvelých trikov, ktoré by mnohým mohli pomôcť zlepšiť ich nočný odpočinok a dosiahnuť tak oveľa vyššiu kvalitu spánku.

3. Dopraj si ranné slnečné svetlo

Možno ti to príde zvláštne ale Boyhan je expertkou na spánok v spoločnosti The Sleep Care Co. Podľa nej je skvelým spôsobom, ako sa pripraviť na kvalitný nočný spánok, dopriať si ranné slnečné lúče. Ranné slnečné svetlo nastavuje tvoje biologické hodiny reguláciou načasovania kortizolu a melatonínu.

Ľudské telo začne produkovať melatonín, hormón, ktorý reguluje spánok, keď sa zotmie a jeho produkcia vrcholí počas dňa. Kortizol nám pomáha pri prebúdzaní a je stimulovaný slnečným žiarením. Spustenie týchto hormónov v správnom čase zaisťuje pokojnejšiu noc a kvalitnejší spánok.

1 2 »

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  twitter  google-plus  rss

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2022 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen