Tipy a triky

Čo sa stane s tvojím telom, ak budeš chodiť spať o 22:00?

spať

videní: 720

Kim Kardashian , Anna Wintour a Oprah Winfrey majú jednu spoločnú vec: všetky idú spať okolo 22:00. Zdá sa, že tieto ženy vedia, prečo to robia, pretože chodiť tak skoro spať môže mať veľa pozitívnych účinkov na telo a myseľ. Možno potom nie je prekvapením, že niektoré z najúspešnejších žien súčasnosti končia svoj deň tak skoro, aby sa pripravili na ďalší!

Ak ideme skôr spať, vyťažíme zo spánku maximum

Čo sa stane s vašim telom, keď idete spať o 22:00

Náš spánok je rozdelený na 90-minútové cykly ťažkého a ľahkého spánku, od spánku hlbokého po spánok rýchleho pohybu očí (REM). Najhlbšia a najpokojnejšia časť nášho spánku je medzi 22:00 a 2:00. To znamená, že aby si bol úplne odpočinutý, mal by si začať spať okolo 22:00.

Jedna štúdia tiež hovorí, že skoršie a dlhšie spanie nám pomáha zastaviť negatívne a znepokojujúce myšlienky, ktoré nás môžu v noci budiť.

Naše telo sa dostane späť do formy

Čo sa stane s vašim telom, keď idete spať o 22:00

Keď sme v cykle hlbokého spánku, naše telo sa uzdravuje produkciou rastových a opravných hormónov. Táto rozhodujúca činnosť zabezpečí, že budeme mať najlepšiu formu na ďalší deň.

Naše hladiny stresu klesajú

Čo sa stane s vašim telom, keď idete spať o 22:00

Nedostatok spánku ťa môže priviesť do stresu extra vysokej hladine stresového hormónu kortizolu v tele. Príliš veľa kortizolu v nás môže vyvolať pocit úzkosti a môže mať vplyv na naše zdravie. Ale akonáhle začneš chodiť spať skôr, môžeš zachytiť dlhšie obdobia hlbokého spánku, ktoré môžu skutočne kontrolovať hladinu kortizolu.

Riziko chorôb je menšie

Čo sa stane s vašim telom, keď idete spať o 22:00

Niekoľko štúdií preukázalo, že ľudia, ktorí chodia spať skôr, sú zdravší v porovnaní s tými, ktorí pracujú na nočné zmeny alebo sú nočné sovy. Ľudia, ktorí nedokážu dostatočne hlboko spať, majú väčšiu šancu žiť s chorobami, ako je cukrovka typu 2, srdcové choroby a hypertenzia.

Vedci tiež zistili, že fáza hlbokého spánku medzi 22:00 a 2:00 je skutočne dôležitá pre naše imunitné bunky. Ľudia, ktorí nemali hlboký spánok, mali nižšiu odpoveď na vírusové protilátky, čo znamená, že mohli ľahšie ochorieť.

Môžeme lepšie ovládať svoje emócie

Čo sa stane s vašim telom, keď idete spať o 22:00

Štúdie ukazujú, že ľudia, ktorí majú dostatok času na spánok, sú v živote šťastnejší. Keď nemáme dostatok hlbokého spánku, naše emócie môžu byť nestabilnejšie, pretože je pre nás ťažšie ich ovládať. Skorší spánok tiež môže znamenať skoré prebudenie, čo môže byť dôležité, ak chceme zachytiť viac denného svetla a náladu zvyšujúcu hladinu serotonínu .

b
Komentáre
Hore
// Infinite Scroll $('.infinite-content').infinitescroll({ navSelector: ".nav-links", nextSelector: ".nav-links a:first", itemSelector: ".infinite-post", loading: { msgText: "Načítavajú sa nové články...", finishedMsg: "Ľutujeme, nie sú ďalšie články" }, errorCallback: function(){ $(".inf-more-but").css("display", "none") } }); $(window).unbind('.infscr'); $(".inf-more-but").click(function(){ $('.infinite-content').infinitescroll('retrieve'); return false; }); $(window).load(function(){ if ($('.nav-links a').length) { $('.inf-more-but').css('display','inline-block'); } else { $('.inf-more-but').css('display','none'); } }); $(window).load(function() { // The slider being synced must be initialized first $('.post-gallery-bot').flexslider({ animation: "slide", controlNav: false, animationLoop: true, slideshow: false, itemWidth: 80, itemMargin: 10, asNavFor: '.post-gallery-top' }); $('.post-gallery-top').flexslider({ animation: "fade", controlNav: false, animationLoop: true, slideshow: false, prevText: "<", nextText: ">", sync: ".post-gallery-bot" }); }); });

online geldanlagen geldanlagen