Tipy a triky

Ako sa vyhnúť priberaniu na váhe pri dlhodobom sedení v práci?

vyhnúť

videní: 394

Počas sedavého zamestnania má väčšina ľudí tendenciu priberať na váhe. Dá sa tomu však vyhnúť. Stačí sa rozhodnúť pre zdravú výživu a pitie dostatočného množstva vody.

Na pracoviskách sedí veľa ľudí na jednom mieste dlhé hodiny bez nejakého pohybu, takže je logické, že začnú časom priberať na váhe. Prinášame ti niekoľko jednoduchých a rýchlych tipov, ktoré ti pomôžu sa tomuto problému vyhnúť.

Ako sa vyhnúť priberaniu na váhe pri dlhodobom sedení v práci?

Obed z domu nie je hanba – Namiesto toho, aby si počas prestávky konzumoval nezdravé jedlo, prines si z domu niečo chutné a zároveň zdravé.

Vyberaj zdravé stravovacie možnosti– Spoločným obedom a kancelárskym večierkom sa nedá vždy vyhnúť, aj keď by si možno chcel. Keď si budeš nabudúce objednávať, mysli na to, že ten burger sa ti bude ukladať v tele ďalších pár dní, ak ho cez víkend nevypotíš z tela.

Ako sa vyhnúť priberaniu na váhe pri dlhodobom sedení v práci?

Desiata naša každodenná – Po štyroch hodinách v robote už ťa žerú mrle na niečo, čo by si si len tak uzobkával? Neboj, nie si jediný. Namiesto sladkých tyčiniek, energetického nápoja či čipsov siahni skôr po niečom, čo si môžeš priniesť z domu. Či už to budú oriešky, ovocný šalát alebo tuniak, budeš na seba pyšný, pretože si nemusel kupovať nič z automatu.

Pi veľa vody – Je veľmi potrebné, aby naše telo zostalo hydratované, aj keď sa nachádzame v klimatizovaných priestoroch. Pre normálne ľudské telo je potrebných minimálne 8 pohárov vody za deň.

Urob si prestávku – Každých 45 minút (ak ti to tvoje zamestnanie dovoľuje) si urob malú prestávku a presuň sa zo svojej stabilnej polohy za počítačom a choď sa prejsť aspoň po chodbe. Je to dobré pre cirkuláciu krvi v tele. Táto drobnosť navyše pomáha predísť bolesti chrbta a nárastu hmotnosti.

Ako sa vyhnúť priberaniu na váhe pri dlhodobom sedení v práci?

Výťahy a eskalátory nech ťa nelákajú – Ideálnym cvičením je používanie schodov, či už ideš hore alebo dole. Nebuď lenivý! Chôdza po schodoch je to najzdravšie, čo pre seba môžeš urobiť bez veľkého úsilia.

Začni chodiť do posilňovne – Ak sa ti zdajú všetky predchádzajúce kroky nemožné na splnenie a napriek tomu chceš zabrániť priberaniu, začni chodiť do fitka skôr, ako bude neskoro. Pamätaj, že väčšieho množstva tuku sa zbavuje oveľa ťažšie.

Zdroj: lifealth topdesat

b
Komentáre
Hore

online geldanlagen geldanlagen