Tipy a triky

Alarmujúce znaky toho, že sa dosť nehýbeš

cvičenie

videní: 485

Dnes plánujeme v našich kanceláriách pracovať o niečo dlhšie, zajtra plánujeme maratón Netflixu, sme príliš leniví na nakupovanie, takže si jedlo objednávame online. So všetkými týmito modernými vychytávkami sa z nás stávajú neuveriteľne leniví ľudia cediaci na gauči. Nie je žiadnym prekvapením, že naše telá začnú podliehať panike a hovoria nám, že je skutočne čas postarať sa o seba. Toto sú znaky toho, že sa nehýbeš dostatočne a určite by si ich nemal podceniť.

1. Tvoje oči sú opuchnuté

5 znakov, že sa dostatočne nehýbete
Sedavý životný štýl je jedným z hlavných spúšťačov zadržiavania vody. Opuchnuté oči sa objavujú v dôsledku dlhodobého pobytu v  horizontálnej polohe. Takže spánok nie je nakoniec taký neškodný. Jóga sa považuje za najlepšie riešenie. Ásany vyvíjajú tlak na hlavu a zvyšujú cirkuláciu. Akonáhle začneš do svojho každodenného života začleňovať nejaký pohyb, opuchnuté oči už nebudú problémom.

2. Znaky ako zápcha

5 znakov, že sa dostatočne nehýbete

Cvičenie je dôležité pre pravidelné vyprázdňovanie. Ak tráviš väčšinu času v sede, trvá to viac času, kým sa jedlo presunie cez hrubé črevo. V dôsledku toho je množstvo vody, ktoré telo absorbuje zo stolice zvýšené, čo spôsobuje zápchu. Pravidelný pohyb zlepšuje funkčnosť tráviaceho traktu. Aj obyčajné 5-minútové naťahovanie niekoľkokrát denne môže zabrániť zápche.

3. Si zábudlivý

5 znakov, že sa dostatočne nehýbete

Ak máš často pocit, že ti myšlienka práve unikla z mysle, možno sa potrebuješ trochu pohnúť. Jedna štúdia zistila, že ľudia, ktorí vedú sedavý životný štýl, vykazujú štrukturálne zmeny v mozgu v oblasti mediálneho temporálneho laloku. Tento lalok je zodpovedný za našu schopnosť pamätať si veci. Ukázalo sa, že fyzické cvičenie zlepšuje pamäť. Nie je žiadnym prekvapením, že tvoja mozgová štruktúra rastie, keď si viac fit.

4. Bolia ťa kolená

5 Signs You’re Not Moving Enough

Pohyb je tajomstvom uvoľnenia kĺbov. Cvičenie môže zmierniť príznaky artritídy a osteoartrózy, najmä aeróbne cvičenia s nízkym dopadom. Pacientom s chronickými bolesťami kolien sa odporúča absolvovať cvičebný program. Pravidelným cvičením sa svaly spevňujú a stávajú sa pružnejšími. A možno vďaka tomu úplne vymiznú tieto nepríjemné znaky.

5. Máš chuť na cukor

znaky

Fyzická aktivita dokonale bojuje s chuťou na cukor. Zvyšuje energiu a uvoľňuje endorfíny, ktoré podporujú všeobecné šťastie. Šťastné hormóny zase výrazne znižujú chuť na cukor. Dostatok pohybu počas dňa udržuje depresiu pod kontrolou. Takže, žiadne znaky depresie alebo zlej nálady! Už sa netreba napchávať po večeroch zmrzlinou!

Zdroj: Brightside topdesat

b
Komentáre
Hore

online geldanlagen geldanlagen