Foto

10 prípadov, kedy si spoločnosti zo zákazníkov spravili dobrý deň

spoločnosti

videní: 489

Celý účel marketingu je spraviť výrobok žiaducim a dať zákazníkovi niečo, čo naplní jeho potreby. No na druhej strane existujú spoločnosti, ktorým je blaho zákazníkov ukradnuté.

Marketingové techniky, ktoré nájdeš v tomto článku, rozhodne nie sú vhodné pre podniky, ktoré si potrpia na budovaní dôvery a férovosti podnikania. Práve naopak, ide o nehanebné pokusy získať čo najviac peňazí od dôverčivých alebo nepozorných zákazníkov. Od klamlivého balenia po manipulatívne nápisy, od skrytých dodatkov až po obyčajné lži. Je naozaj šokujúce, ako nízko sú niektoré firmy ochotné klesnúť pre pár eur alebo dolárov.

1.Tomu sa povie „úprimné“ balenie

spolocnosti_klamu_10

2. VEREJNÉ PARKOVISKO, 4 DOLÁRE (za 10 minút)

spolocnosti_klamu_9

3. Falošný vlas na displeji, ktorý ťa prinúti potiahnuť nahor, čím sa dostaneš na stránku eshopu…

spolocnosti_klamu_8

4. Nuž…

spolocnosti_klamu_7

5. Toto je úplne nový level klamania zákazníka

spolocnosti_klamu_6

6. Jahodové smoothie. Stačí pridať jahody, mlieko a ľad. Čiže vlastne všetko, čo je potrebné na prípravu jahodového smoothie… Čo je vlastne v balení?!

spolocnosti_klamu_5

7. (Slnečnicový a) Extra panenský olej

spolocnosti_klamu_4

8. O 35 percent menej cukru. Znie to dobre, však? Až na to, že celé balenie je menšie o 35 %. A navyše sa predáva za rovnakú cenu.

spolocnosti_klamu_3

9. „Čudoval som sa, prečo mi dezodorant vydrží tak krátko. Tu je odpoveď. Ide o nový, neotvorený dezodorant, z ktorého som odstránil etiketu…“

spolocnosti_klamu_2

10. Ak sa spoločnosti tvária, že recyklujú odpad, nemusí to zákonite znamenať, že to tak je aj v skutočnosti…

spolocnosti_klamu_1

Zdroj: BoredPanda / topdesat

b
Komentáre
Hore

online geldanlagen geldanlagen