Tipy a triky

Migréna? Tieto potraviny s ňou zatočia!

migréna

videní: 370

Migréna je ako neželaný hosť, ktorý sa vopred neohlásil a ťažko sa ho zbaviť. Ak často trpíš bolesťami hlavy, vieš, aké ťažké môže byť žiť s týmto problémom normálny život. Iste, môžeš si vziať tabletky alebo cvičiť, aby si sa pokúsili obmedziť svoju bolesť, ale tieto prostriedky sú dočasné, čo znamená, že sa tvoje bolesti hlavy môžu kedykoľvek vrátiť. Tu je niečo, čo ti pomôže – zmena stravy. Keď existujú potraviny, ktoré spúšťajú migrénu, existujú aj iné, ktoré ti môžu pomôcť, aby ťa už migréna neobťažovala.

Migréna a avokádo

8 Foods That Can Help Fight Migraines With No Effort

V prípade, že by si potreboval ďalšie dôvody na to, aby si miloval toto úžasné ovocie, avokádo bojuje aj proti migrénám. Avokádo, bohaté na  antioxidanty, ako je luteín a zeaxantín , môže nielen spôsobiť, že tvoje silné bolesti hlavy zmiznú, ale jeho pravidelná konzumácia ich tiež môže udržať na uzde.

Figy

Figy sú pre naše telo všeobecne dobré, ale hodia sa tiež, keď ťa trápi migréna. Podľa odborníkov obsahujú draslík, ktorý pomáha pri znižovaní zápalu a pri bolestiach hlavy.

Losos

8 Foods That Can Help Fight Migraines With No Effort

Konzumácia lososa, ktorý obsahuje omega-3 mastné kyseliny a vitamín B-2 , zabraňuje zhlukovaniu krvných doštičiek. Tento proces je zodpovedný za časté bolesti hlavy. Znižuje tiež zápal a celkovo ti pomáha v boji proti migrénam.

Sladké zemiaky

Sladké zemiaky nie sú len chutné, ale tiež ti pomôžu bojovať proti migrénám. Sú bohaté na  vitamín C, vitamín B1 a draslík. Keď trpíš bolesťami hlavy, zmierňujú migrénu a upokojujú ťa.

Melón a mrkva

Keďže pri migréne pomáha pitie väčšieho množstva vody, konzumácia potravín, ako sú melóny, mrkva, uhorka a zeler, môže tiež pôsobiť v tvoj prospech . Dehydratácia je jednou z hlavných príčin bolesti hlavy. Uisti sa, že hladina vody v tvojom tele je pod kontrolou .

Quinoa a šalát

8 Foods That Can Help Fight Migraines With No Effort

Okrem všetkých ďalších zdravotných výhod pomáha quinoa a šalát, keď ťa chytí migréna. Quinoa, ktorá obsahuje riboflavín, horčík a železo , udržuje migrény pod kontrolou, zatiaľ čo šalát obsahuje omega-3 a vlákninu, čo z neho robí najlepšiu obranu proti pulzujúcim bolestiam.

Jogurt

Podľa  štúdií je riboflavín, súčasť vitamínu B, najúčinnejší proti migrénám a jogurt je naňho bohatý. Pridaj jogurt do svojej každodennej stravy, ak často trpíš záchvatmi migrény a sleduj výsledky.

Citrónová šťava

Citrónová šťava, ktorá obsahuje vysoké množstvo vitamínu C, je známa svojimi zdravotnými výhodami a boj proti migréne je jednou z nich. Kedykoľvek trpíš pulzujúcimi bolesťami hlavy, jednoducho premiešaj citrónovú šťavu v pohári vody, pridaj 2 čajové lyžičky soli a zhltni tento magický lektvar.

Bonus – škoricová pasta

b
Komentáre
Hore

online geldanlagen geldanlagen